Tuesday, February 23, 2010

x tau la pe title kli nie!!!!!!!

hellow sume...nice to meet u all lagi...heheheh...ok harinie hidup seperti biasa....pergi kerja...wat macam2 kerja...and yang paling tidak disukai ialah untuk menyambung semula kerja yang masih tertangguh semalam punya...mengadap nombor2 yang amat memeningkan kepala....tp apalah daya kerja tetap kerja...heheheh so aku pn buat la dengan penuh teun dan tawaduq...maka kerja2 nobor pn slesai dengan jayanya...hahahah...(puas hati aku....)oleh sebab kerja punya kerja punya kerja....ak x sedar yang jam dh lebih jam 6...2 la..pekerja yang berdedikasi la ktakan...hahahah...
tp harinie aku tidak la rase terbeban sangat berbanding dengan hari isnin yang amat mengelam kabutkan hidupku....huhuhuh....so after kerja...blik umah dan x sbar2 untuk menunggu ending tari tirana....akhirnya sampai jua hari yang aku tunggu2 tau...hehehe...ok 2 la harinie yang aku wt...nothing special but i want share wif u all yang sudi baca....bye2 sume....nk tdo dh...sok nk keje lg..asalamualaikum....

No comments:

Post a Comment