Sunday, February 21, 2010

owh perasaan...


Manusia...x penah lari dari rasa macam perasaan...syukur ke hadrat ilahi kerana kita diberi perasaan....aku juga x kecuali dari merasa macam perasaan....sedih..marah...gembira...kecewa...macam2 lagi la yang aku rase...tp kenapa perasaan nie selalu x menentu????satu persoalan yang belom penah ak jawab....tapi aku tau...setiap soalan pasti ada jawapan...dan jawapan 2 hanya aku je yang boleh jawab because it's my feel...but i dont know where i can get the answer....Ya Allah....help me!!!!!!
tapi walauape2 pun perasaan yang ader aku tetep bersyukur dengan seadanya...kerana aku nie hanyalah manusia biasa....dan aku juga merasakan ini semuanya dugaan untuk aku dalam menghadapi hidup yang penuh mencabar nie...what ever it is aku kene kuat untuk hadapi semua nie....hope aku cukup kuat untuk terima ini....
Sekarang nie aku amat mish kawan2 yang pernah kawan ngan aku...rse nk jumpe sangat2 dengan dyeorg....tapi aku kne faham yang dyeorg pn ada agenda dan haluan msing2...and busy dengan hal masing2....2 la aku sekarang nie usaha untuk jumpe dyeorg gak....
ok la blog...tq la coz dh jd tempat untuk aku luahkan pe yang aku rse...thnkzz a lot dear....

No comments:

Post a Comment