Monday, February 22, 2010

harinie....

lebih kurang gini la bnda yang ak wt td...dh cam main sodoku dh....lawak2...


aduh....aduh2.....arinie mata aku naik juling dengan kerja2 yang sentiasa berlambak kat ofis 2....bila nak habis sume keje atas meja aku 2 pun x tau....pening la kpala ak hari-hari macam nie....for today aku dh jadi cam ahli kira2 tau ( matematik )....penat mata aku mengadap nombor2 nie...almaklum la...dh lame kan x ngadap nombor nie...hahahaha ( wat cam dh lame abis stdy...) padahal baru jew....x bleh bla...ok back to topic...aku sebenarnya wat bnda 2 coz bos yang sroh...klu x jgn harap la....oleh sbb ak nie pekerja yang berdedikasi...so pe lg...ikut je la...hakhakhak....boleh dikatakan seharian la ak wat bnda 2...ish2...sampai juling mata aku nie tengok nombor....ak wat bnda 2 dari pkul 12 sampai la tyme akunk blik...pkul 6...korang boleh bayangkan x mata ak nie jadi cam mne....dh berpinar2 dh kpla ak nie...tp ak tahan je la...hahahhah....aku blik arinie pn boleh dikatakan lambat la...coz 6.45 bru aku keluar ofis....hahahah...ak kluar pn curi2 coz bos ak ngah meeting lagi ngan manager aku....lawak gler muka ak tyme nk kluar 2....tp semuanya bejalan dengan lancar la....hahahha...nasib2....tp nak menghadapi hari esok adalah perkara yang amat berat untuk aku terima....Tuhan Tolang la Hambamu Ini....selamatkan Hambamu ini dari apa2 malapetaka....pe benda yang ak melalut nie...hahahaha...tp betul la...berat nyer nak menghadapi hari esok....dengan kerja yang dibagi kt aku 2 harinie ak tidak membuat kerja2 ak yang sepatutnya dibuat....so kena continue keje esok la....alamat bertimbun2 la keje....ok la...samapi disini la cite nie...coz ak sekarang nie x boleh terima hakikat lg....so take tyme to relex....hahahah....chow chin chow....

No comments:

Post a Comment