Tuesday, February 16, 2010

entry hari ini...

cutekan baby nie smile.....tp ble kene buang pe perasaan dye?????


hye sume...1st of all saya nak say selamat hari selasa...
hahaaaha..pe kena dengan saya nie....2 yang x mengerti 2....why me like this???
i dont no la syakira ko nie kenapa....
ok stright to da point je la kan....sebenarnya ak nie x da keje la nie...
boring yang x tau nk wt pe....so ak pn tulis la bnda nie...hakhakhakhak...
mlm nie sepaerti biasa rutin ku ialah menonton buletin utama....
and FYI aku amat tertarik dengan cerita buang2 bayi nie....coz sbnrnyer bnda nie bkn la bnda bru...tp mata masyarakat kite nie bru nk open...sian btol...lmbt btol open nyer kan...
2 la x amik serius...nie dh smpai dh busuk bru la sibok2 nk ubat....
ak sebenarnyer x faham dengan gadis2 sekarang nie...ape yang dyeorg nk sgt dlm hidup dyeorg sekarang nie.....
atau sebenarnyer punca kekurangan ilmu agama di dada mereka...entah la....ak pn x tau nk ckp cmne....coz ak pn x da la sempurna...
k la sume...mata nie pn dh mengantuk....n esok pn saya mahu kerja....so saya nak mentidurkan diri dulu la yer....bye2 sume....sok smbung lg la cite nie k....
assalamualaikum.....

No comments:

Post a Comment