Wednesday, February 24, 2010

perkara yang amat manarik...

bestnyer kalau keje dah siap boleh wat cmnie....hahahaha

ape bnda yang menarik harinie????nothing special as usual la...g keje pada jam 9 pagi....tapi hari ini aku berani kan diri aku dengan manager aku tentang keinginan aku untuk masuk lambat kepejabat pada hari khamis....ak nak masuk lambat pn bukan saje2...tp ada hal la...nie pasal strymex nie la...ish2...org TM nie pn sebok panggal aku pun apasal pe tah....ok2...back to topic, aku nak minta permission manager aku la kan...tp tau x pe yang dye cadanagkan kan aku???dye suruh ak amik cuti half day...baik kan dye...muka mmg la garang gler tp bab2 nie ok plak mamat 2...pelik btol aku...aku nie dah la bru keje....keje pun x sampai sebulan lagi...tp dye dh bagi aku cuti2 plak...aku nie dah la pantang cuti2 nie...t lama2 jadi malas la nie...hahahahah...tp x boleh...aku kne jadi pekerja yang rajin...walaupun x rajin...ewah2...besar btol cita2...tp insyaallah x salah klu kte usaha ke jalan yang btol...so ape lagi lepas dye cakap cam 2 aku pun amik la application letter la...pe lg...teros isi...hahaha....and 4 da same tyme manager aku pn terus sign...heheheh....gumbira sungguh rasa hati ni....so esok bleh la aku menguruskan urusan aku dengan senang hati...and aku plan esok nak g tgk student2 aku la kat tmpat prktkl dlu...rindu dengan student2 ak...eheheh...tp dyeorg rindu ke dengan aku???hhahaha...x pe la....nie bru plan...x tau lg jadi ke x...cz kne tggu esok la...dh la nmpk gaya cam kene g sorang2...x da sape nak teman....huhuhuh ok la...dh la cukup sampai sni yer....nk tdo...sok nak keje lg...n nak g uruskan perkara2 yang perlu diuruskan....bye2 sume....nyte...

No comments:

Post a Comment