Monday, February 21, 2011

start with glommy morning....11/2/2011

Pagi yang sangat muram bagi aku….

Why muram????

Because peristiwa malam tadi masih mengganggu dalam kepala otakku….

Fikiran still berada diawang-awangan ( rasa cam mimpi )

Jadi class yang sepatutnya start pada pukul 8 aku membuat cuti sendiri…

Tetapi aku gagahkan diri untuk pergi ke class seterusnya pada pukul 10…tetapi nasib tidak baik…lecture yang mengajar 2…MC plak….

So….aku memang tahu hakikat ini….

Walau dengan membuat spot check mengejut kepada semua penghuni bangunan hostel perempuan BMI gombak ini….

My laptop and seha laptop….pasti tiada harapan untuk ditemui….

Tetapi untuk tidak menghampakan hati semua pihak…

Aku berusaha mencari barang2 kepunyaan aku yang hilang….

Seperti yang aku sangka…pasti ada segelintir pihak and individu yang akan terasa dengan perbuatan mengspotcheck bilik…

Aku sangat2 yakin mereka memang tidak ada niat untuk begitu…

Tetapi aktiviti spot check itu berjalan pada pukul 5.30 pagi…

Waktu sepatutnya seorang pelajar yang menghuni bangunan itu berehat…

Tapi….lebih banyak yang telah menyokong tidakan aku itu….

Terima kasih kepada semua rakan2 yang perihatin dan memahami situasi aku tyme 2…

And aku nak say sorry sangat2 4 rakan2 yang tidak berpuas hati atas tindakan aku mengspot check bilik korang….

Seperti yang telah diarahkan, dicadangkan, diusulkan dan yang mengsuggestkan kepada aku….

Adalah untuk pergi membuat report kepada pihak polis…

Pada petang itu aku pergi bersama Seha ke balai polis gombak….(buat cuti sendiri class math IV sorry Mdm Salmi….)

Mungkin niat kami baik…

Allah mempermudahkan perjalanan kami…

Memandangkan aku bukanlah org gombak…manakala seha juga bukan gombak…

So kami tak tau lokasi balai polis gombak 2 kt mne….

Tp Alhamdulillah…semuanya selesai dengan lancar….

Alhamdulillah….thanks to Allah….

Petang 2 aku balik kerumah sebentar…..

No comments:

Post a Comment