Monday, February 21, 2011

sad story on 11/feb/2011

Antara hari yang membuatkan hati aku rasa sakit...
Dan perasaan sedih yang amat sangat...
hingga air matu aku tak sanggup untuk tertumpah...

Kejadian yang sangat2 aku x sangka boleh berlaku pada aku....

Laptop aku dicuri????

Memang perkara yang tak pernah terlintas dalam kepala otak aku….

Kejadian yang berlaku di bangunan hostel perempuan BMI gombak….

Waktu kejadian anggaran pukul 1 pagi hingga 4.30 pagi….

Barang yang hilang 2 buah computer riba ( aku and my roommate)

Barang2 lain yang hilang ialah my beg galas yang aku selalu isi laptop 2…

Barang2 yang hampir hilang tapi dijumpai di tepi tangga bangunan hostel perempuan di BMI gombak ialah purse aku (tp duit dh kene kebas) bersama kad2 yang penting...

Mangsa ialah aku bersama rumate aku (seha)

Siapa yang punya angkara…..????

Peristiwa yang meninggalkan kesan yang amat sangat bagi aku….

Apakah insan yang telah mencuri barang aku 2 adalah rakan2 yang dekat dengan aku…

Atau org yang amat membencikan aku???

Ya Allah jika ini dugaan yang kau berikan untuk ku atas segala dosa yang telah ak lakukan…aku terima yang Allah…

Tapi kau berikan lah petunjuk kepada ku siapakan insan yang telah mengambil barang2 kepuyaaan ku….

Aku hanya ingin mengetahui mengapakah dia sanggup melakukan perkara nie kepadaku…

Ya Allah…kau bukakan lah hati insan yang telah mengambil barangku menemui ku…

Aku berjanji ya Allah aku tidak akan mengapa-apakan insan itu….

Tapi satu yang aku pinta kepadanya supaya dia menyatakan apakah aku telah menyakiti hatinya…jika aku telah menyakitkan hatinya…aku ingin meminta maaf daripadaanya…

Jika hambamu itu melakukan perkara itu atas tujuan lain…izinkann hambamu menasihatinya atau izainkan aku untuk membantunya….

Sesungguhnya aku amat ikhlas dalam setiap doaku….

Amin…..

No comments:

Post a Comment