Tuesday, February 22, 2011

new moring at home 12/2/2011

Pagi berada dirumah…

Today is saturday…and now aku ada kt rumah after sehari peristiwa 2 jadi….

Badan aku rasa panas sangat…tekak pun bertambah2 sakit…(be4 peristiwa 2 pn ak dh sakit tekak)..

Tapi aku rasa badan ak dh rasa macam dh demam….

Mak terus bawak aku pergi clinic….

Sayang mak kt aku kan…..mestilah sayang walaupun aku dah lalai jaga hadiah yang mak bagi kat aku….(laptop 2 mak bagi…)

Tapi petang nie aku dh kena balik hostel…

Sebab nak temankan seha pergi kenduri rumah Najib (bf Seha) di johor…..

mmg ikutkan hati x kuat lagi untuk jalan jauh…

tapi aku pn dh janji and dh plan nk g nie seminggu dari peristiwa yang menimpa kami…

so kuatkan fizikal and minda 4 move forward….

Jangan kerana hal yang telah menghuru harakan perasaan aku nie..aku x bleh nk teruskan hidup…

Sorry la 2 bukan aku…….

So story continue lg yer…..

No comments:

Post a Comment