Monday, January 31, 2011

cinta perlu dicari atau sebaliknyer???

nie yang menjadi persoalan aku sampai sekarang...
ada orang bagitau aku...
cinta perlu dicari...
ye la...kalau tak cari cmne nk jmpe....
tapi ada sesetengah pihak bagitau aku...
cinta nie x perlu dicari...
tapi akan datang sendiri....
urm.....so cmne yer???

nak cari or x yah cari....
confius2....
tapi aku dah buat keputusan...
buat masa nie...
x perlulah aku nak mencari...
coz aku rase belum masa nyer lagi kot....
tgk la ble ak dh bersedia cari la...
tapi kita hanya merancang....
Allah yang akan menentukan...
aku terima je apa kan jadi tentang apa yang telah Allah tentukan....
sebab aku tau semua yang telah ditentukan....
pasti ada hikmahnyer.....
ok la....
x nak merapu bnyk2 sgt....
sikit2 sudah....
tata.....
Assalamualaikum.......

No comments:

Post a Comment