Monday, January 31, 2011

antara cerita yang menarik yang aku dah baca....

minggu lepas nyer citer bleh x nak update harinie???
op coz bleh la kan....coz nie blog....kyra yang punya.....
hahahahah....lawak la....

novel nie...yang ada jalan cerita yang best...
and yang paling penting amat menyayat hati tau...
siyes...sedih gler....so...citer nie mmg sadis la.....
novel nie dh nk dekat 2 minggu dh dalam bilik aku...
novel kepunyaan roomate yana iaitu hani.......
mula2....yana yang baca novel 2...
pas dye abis 2...dye suggest la novel 2 kpd roomate ak seha....
seha pn baca la novel nie dgn penuh perasaan....
then dye pn suggest novel 2 for aku plak baca....
sian kat novel 2 kan...kne pas2 plak....
kalau dye boleh cakap mesti dye dh cakap ngan kteorg jgn buat dye cm2 kan.....
tapi itulah novel...mmg utk dibaca....

novel 2 mengisahkan seorg gadis ain namenyer...
guna mana adik aku plak 2....hahahha
ain nie mmg sweet girl la....
tp perjalanan cinta dye mmg sedih...
aku pun x nafikan yang aku pn nangis tau...
biasa la kan....emosi pempuan nie x bleh nk tahan2...
so nangis la...tp x da la over2 sgt...biasa je...
mne x sedih...cinta dye x kesampaian bila 1st love dye telah kena guna2 dgn pempuan lain....
hati pempuan mne nk jd cm2 kan....

urm...tp ain sgt bertuah sbb dye dapat berkahwin dengan seorg laki yg sgt cintakan dye...
sabar...romantik...responsible....
suami dye mmg terbaik la.....
siyes...klu bace novel nie...pasti nak suami macam abang lokman...

yang paling sedih bagi aku of coz la ain...
tp selain 2....watak haikal sgt2 menyentuh hati aku...
ye la...semua yang jadi bukan atas kerelaan dan kesedaran dye...
dye telah dipergunakan....sampai dye mati....
sedih sgt2.....smpai dye mati dye jnji dye cinta ain sorg jew...
mmg betul dye tunaikan janji dye 2...
dye mati mmg dye still cinta kan ain....
tyme 2 mmg x bleh blah ngan sedih yang amat2....
so nangis la....tggu lg kan...

dh la aku nie ssh gak la nk nangis....
melainkan hal 2 mmg sedih gler.....
so ak mmg sarankan kt spe2 yang nk bace novel nie.....
sediakan la peralatan yang sesempurna mungkin....
ok la...next tyme aku update lg novel yg ak dh bace....
tata All....
Assalamualaikum.....

nie la novelnyer....

No comments:

Post a Comment