Friday, January 28, 2011

bE aLOnE.....

Assalamualaikum semua....
harinie aku nak cerita tentang be alone....
spe yang kt dunia nie nak diri dye alone???
sape2 yang nak be alone 2 mmg hebatkan....
tp ada ke???musykil la......

kalau aku ditakdirkan be alone....
ish2 ssh nak cakap....
coz x pernah terpikir pn nak be alone nie smpai ble2....
mmg tkot sangat ngan alone2 nie...
tp kter kne ingt nnt kter mati....
pasti kter be alone...
so x salahkan klu kter mempraktik kn nyer dr skng...
heheheh....macam dh nak ready kamatian plak syakira nie ble taip benda nie....

bukan pe...kematian nie x tunggu kter...
so be prepare....
btw aku rasa skng nie not sure be alone....
or something else.....no wonder la aku bleh update blog nie cmnie...
hehehhe...x pe la....ikt ske la kan nak update pe pn...
jnji aku still update benda nie selagi x menjejaskan pape yg boleh jejas...
ok la only this 4 today....
nak tdo la......
tata...Asalamualaikum.....

Always pray......try...and tawakal.....

No comments:

Post a Comment