Sunday, May 9, 2010

nothing to do....

harinie macam org bodoh...duduk kat umah cam org giler...bosan yang amat sangat tahap yang x mampu aku tahan...so malam nie aku request kepada kedua org tua aku untuk mengeluarkan diri dari gua yang amat membosankan aku....nape semakin hari aku nak keluar dari umah nie aku smakin x sabar...kenapa aku rasa macam nie...x baik sungguhkan...tension dengan masalah kedua orang tua aku nie yang tidak pernah habis...aku duduk di rumah ini bagai orang yang tiada hati dan perasaan....aku semakin marah bila adik2 aku degil...dan macam yang diaorang buat yang tidak menyenangkan hati aku mesti aku akan marah atau pukul dyeorg...kesian aku dengan dyeorang nie...itulah...kalau boleh aku malas untuk mengambil ' pot ' mereka2 ini...aku adalah seorang yang susah untuk difahami...tetapi aku sendiri akan memahami diri aku suatu hari nanti...jadi aku boleh jadi gila dengan keadaan yang berterusan macam nie...ya allah...dugaan apa ini yang telah engkau berikan kepada aku...mungkin ini semua balasan yang perlu aku hadapi untuk mematangkan dan mendewasakan aku....kalau begitu la ketentuannya aku redha dengan segalanya......

No comments:

Post a Comment