Wednesday, May 12, 2010

kekacauan!!!!!!!!!!!

hari ini macam biasa...dengan semangat yang masih bersisa aku kuatkan semangat untuk menggagahkan diri pergi ke tempat kerja....heheheh nape la semaikn hari aku makin malas nak g keje....tapi aku x bgtau spe2 lg la...cz ak x nk la kecikkan hati sape2...huhuhuh so pendam je la....excited ak nk study..tapi celaru gak otak ak pkr masalah ak nie...x tau la keputusan yang aku pilih nie terbaik atau satu kesilapan....kerana aku rse x salah klu ak da rse nk stdy lg...tp tkot gak yang keputusan yang aku amik nie salah....spe je yang tahu kan...melainkan Allah....aku mntak sgt pertunjuk supaya keputusan aku nie betul....macam2 pendapat...pandangan...serta sokongan yang aku trime dengan keptusan aku nie...thnkzz kepada yang terlibat...berbalik kepada cerita ak di ofis...da gak aku tnye kt kwn2 yang lebih berpengalaman dari aku...da yang ckp msa muda nie la kte nak stdy pn...dyeorg ckp cmnie cz dyeorg sume nie dh tua2 la..heheheh dh pangkat uncle2 ngan aku...tapi ilek je kt ofis pnggl nme jew...hahahha....x pe la kan...nmpk la muda sket...sekarang nie aku confius yang amat sgt....tolong la....tolong.....cmne la nie....now ikut je msa n waktu....

No comments:

Post a Comment