Saturday, May 8, 2010

nothing much.....

nothing much yang happen around my life lately....yang the latest aku sekarang excited nak continue study...but lambat la lagi...daftar pn in july...so yang aku excited lebih nie pun x tau kenapa....hahhahah...but the most hots right now is my ex-bf nie semakin mengganggu my life....dye nak apa lagi dari aku pun aku x tau....aku tau la aku yang mintak putus coz salah aku...huhuhuh tapi 2 sume aku buat memang kejam la...coz aku mintak putus tanpa ada sebab yang kukuh....kesian pulak kat dye...tapi nak buat macam mana...ak still x boleh nak terima dye dalam hati aku...x kn aku nak paksa kot....giler la aku kalau aku buat macam 2....dah la dalam masa yang ak couple dengan dye aku minat and sayang dengan someone yang dah jadi boyfren aku sekarang nie....heheheh ( Jahatkan aku...) aku nie mesti dibenci dengan lelaki2 yang memang setia...tapi aku sekarang nie setia la...dah janji tak nak mainkan perasaan orang dah...heheheh....

No comments:

Post a Comment