Friday, April 2, 2010

tiada siapa yang faham.....

kenapa yer???x da sape yang boleh faham diri kita...and bilala kita boleh jumpa dengan orang yang betol2 faham diri kita...seronok yang x penah aku bayangkan kalau la jumpa dengan orang yang betol2 fahami kita and kita pun boleh fahami dye....aku pun manusia biasa yang sentiasa mencari dan berusaha ke arah kesempurnaan...tetapi kita tidak boleh menyangkal bahawa no body is perfect....in fact kita berlakon la nak jadi perfect pun mesti ada cacat celanya....tapi sekarang nie aku berusaha untuk memahami and mencari person yang boleh memahami aku and aku pun boleh memahami dye...ye lakan x fair rasenya kalau aku nak person 2 only understand me but not understand each other...so now i try my best to find someone like that....i pray in my heart hopefully Allah will send me person will understand me and we can understand each other....but, actually i'm the person yang tidak dapat dijangkakan...kenapa yer???tapi itu hanyalah jangkaan nasib and tilikan yang tidak berasas....bukan nyer ak boleh percaya 100% tapi kebanyakkan nya jawapan adalah sama....anda adalah orang yang tidak dapat dijangkakan....urm....sape yang betol2 boleh fahami aku adalah orang yang sangat istimewa bagi diri aku....heheheheh...ye la kita nie x dapat nak jangkakan apa yang akan berlaku pada esok hari kerana semua ini telah diatur dengan yang maha kuasa....jadi aku hanya beusaha mencari, berdoa and bertawakal kepadaNya....

No comments:

Post a Comment