Saturday, March 20, 2010

kerinduan....

emak ku yang tersayang!!!!!!kak chik miss mak sgt2....

alahai...miss nyer dengan mama ku yang tersayang nie...mmg la rse 4 hari 2 cam kejap je...tapi nape la aku rse cm lme gler....sedangkan ak dh slalu jauh ngan mak...
dlu tyme stdy rilek je jauh2 ngan family....nie baru 2 hari aku x jmpe mak dh mcm org sasau dh...mmg ak rindu gler la ngan mak...tadi mak call, nak ngis ak tau...tapi control2...huahuahuahua...dh cmnie pn nk ego lg kan....nie la manusia...x pe la...hari ahd nie mak dh blik...tau la aku nk wt pe....mntk2 mak pn rindu ak la...hehheheeh....adik2 au nie plak msti dyeorg pn miss gler2 kat mak tp msing2 wt x nk lyn je perasaan dyeorg 2...kesian plak aku tengok dyeorg...tapi nk wat cmne kan....kalau la langkawi 2 sebelah umah aku je...dh lme la hari2 ak g tgk mak...hahahhaha lawa bodoh pe plak yang ak wt nie...nape yer ak feel cmnie...tapi sbnrnyer normal al sume 2....x pe la...yang penting aku always ma sht n baik2 saja disana....hope x da benda yang buruk berlau...amin....

No comments:

Post a Comment