Monday, April 12, 2010

tengah buat pe???

apa aku ngah buat nie???sekarang nie family aku tengah latih ain adik aku...da pertandingan bercerita antara sekolah...biasa la ini semua untuk bagi semangat untuk dye....mintak2 la dye boleh buat betul2....heheheh...aku doakan yg the best je untuk dye....menang atau kalah sume nie bergantung kepada rezeki....yang penting kita berani mencuba....x macam aku, dlu zaman sekolah aku malas betul nak masuk2 pertandingan sume nie...nape pn x tau....hahaha...tapi kalau sekarang bab2 bercerita nie bg je la kt aku...msti bestnyer la....sbb mesti ada tokok tambah yang boleh menghiasi cerita aku ini....tapi apa2 pn ain kena buat sesuatu yang menarik yang boleh bagi juri rasa cerita 2 best gler....hehehhe....ok la...sebenarnyer aku x tau la nk tulis pe....so stop kt sni je la....bye2

No comments:

Post a Comment