Sunday, March 7, 2010

human!!!!!!

olla....jumpe lg yer...sory la coz dh lme x tuleh blog nie...tuleh kew???asenyer menaip je kot....hahaha....x pe la...mne2 pn x pe...coz skng nie otak ak x brape nk canter sangat coz adalah masalah yang menimpa diri nie...tp ak kne la anggap sume masalah yang datang nie adalah satu ujian dan dugaan buat aku untuk semain matang menghadapi kehidupan nie...so now i think i more ready to face with truble....but its ok now coz i learn to manage myself and my life...syukur Alhamdulillah....semua yang berlaku ada hikmahnya....lagipun aku nie sebenarnya x penah faham dengan diri aku sendiri macam mana au nk uruskan hal2 org yang ada sekeliling aku???how???how???tapi aku ada rasa yang aku nie quit being hipokrit why i say lie dat???coz kadang2 aku rasa aku nie cam terpaksa je ikut banda yang aku x ske....example la....au nak sgt2 dengan benda 2 but in the same tyme keadaan yang buat aku x suka banda 2....nak salah kan sape yer dalam hal 2???aku rse 2 sume salah ak sendiri coz x pandai manage diri sendiri....ha....padan muke ko yer....padan muke...hakhaha....lawak la....x pe la...2 je ot nk share...t selepas ujan berhenti aku post la lagi bnda2 cmnie...huhuhu....daaaaaaaaa........

2 comments: