Saturday, December 12, 2009

perpisahan.....

picture nie sufian yang amik....
tq pian....

nie plak sya yg amik.....
sweet memory with all of them...
luv u all so much....

setiap pertemuan pasti ada perpisahan.....
itulah lumrah kehidupan....termasuklah diriku....dengan pelajar-pelajar elektronik tempat saya praktikal....kenangan yang sangat indah bagi saya buat pratikal di INPENS international college...kerana saya rasa selasa dan always happy dalam menjalani prakital kt sana...
pelajar pn ok....penyelia saya pn spooting....mmg best sgt la...sy rsa....

yang nk sy share kt sni ialah ttg perpisahan pelajar-pelajar tahap 2 yang telah tamat pengajian di inpens college....
pelajar ini akan meninggalkan kenaganan yang manis bagi saya dan juga tenaga pengajar mereka....
saya yang hanya mengenali mereka selama 3 bulan ++ pn rasa sedih atas perpisahan ini....
tp apakan daya....ini adalah lumrah kehidupan....mereka perlu meneruskan perjuangan mereka....
termasuklah saya....n juga pelajar yang masih tinggal....
yang menyayat hati sya bila semua pelajar menangis sambil memeluk pensyarah mereka.....
mereka juga ada menghadiahkan sebuah persembahan yang ckup mengharukan semua pihak pada majlis perpisahan mereka....




2 comments: