Saturday, December 12, 2009

hari yg mendebarkan.....7HB...

nie la stdent2 tahap 2....tp nie da yang x da nie....


hari ini....hari yang takot bagi pelajar-pelajar elektronik tahap 2....
sebab arinie dyeorang amik peperiksaan akhir....
peperiksaan ini yang akan menentukan mereka nie terampil atau pun x.....
kalau keputusan x terampil...maka sia-sialah setahun mereka belajar.....
kerana sijil mereka tidak akn laku....untuk kerja atau untuk meneruskan pengajian ke tahap3....
tapi saya percaya mereka nie akan lulus ngan camerlang....
amin....mudah-mudahan.....

mereka periksa selama 1 jam 30 minit....
selama masa 2 la....saya la yang menjaga dyeorg nie periksa....macam2 gelagat saya tgk....
ada yang menggaru sana...menggaru sini....duduk pn x diam2...batuk2 la...
macam lg la...
masa 2 la....tiba2 je saya teringat masa saya periksa pulak....macam 2 agak nyer dlu saya amik exam.....hehehheh....

selama 2 hari pelajar-pelajar elektronik menjalani peperiksaan....
saya juga agak busy...termasuk tenaga pengajar mereka ini....
kelam kabut juga masa 2 sebab kami adalah kursus pertama yang menjalani peperiksaan...
so bnyk la perkara yang perlu diselesaikan.....tp kami dapat menghadapi nya dengan gembira dan senang hati....

No comments:

Post a Comment