Monday, December 28, 2009

mish dis blog...

nie la muke org serabut 2.....pe la nk jadi syakira...

rindunya diri nie sama blog nie....
nape la dah lama aku x melawat blog ku sayang nie....
banyak cerita yang ingin dikongsi....tapi nape la x terbuka gak blog nie....
sebenarnya semanjak 2 menjak nie serabut sikit la life nie...
tapi aku gagahkan je la cam x da pape yang berlaku....tapi pe kan daya...aku nie manusia biasakan....
nasib la ada insan2 yang sentiasa berada disisi aku selama ini....kalau la mereka2 nie x da...pe la nk jadi dengan aku nie kan....
sayang sangat insan2 nie....tkot klu aku kehilangan mereka nie....

ok2...back 2 da topic....eyh td da topic ke yang aku bincang nie???cm x da je kan....
hahahahah...mereng la 2....huhuhuhu
klu nk cerita nie banyak la....1st skali aku nk cerita yang ak nie bru blik dari my hometown kt johor...
blik 2 pn coz da wedding cousin...tp boleh balik kejap je la...
coz masing2 keja kan...ak nie pn dh ponteng kat tempat prktkl ak brape hari dh....
hahahaha...jht tau ak nie.....huhuhuhuh

pas blik johor 2 terus g umah atok plak kt hulu selangor....
blik 2 da kenduri kesyukuran coz pak ngah ku bru blik haji....
then petang2 sket bru la balik umah....balik 2 x yah cakap la...badan mmg penat sangat....
dah la penyakit demam terus menyerang.....
sampai la sekarang flu n batuk da lg....
2 la cete nyer.....k la....chow dulu....
bye salamualaik...

No comments:

Post a Comment