Wednesday, May 18, 2011

tentang seseorang....

sangat la seronoknyer kalau dalam hidup kiter nie macam mimpi...why i say like that...because now my life quit kucar kacir...but every nite i always get nice dream....i dunno why....maybe Allah just give some spirit to me to get some hope about my life now....urmm.....i always see something happy when i dream...but orang ckp mimpi 2 only permainan tido...so ak x amik kesah la....and ak just dijadikan mimpi ak 2 like a dream....you all nk tau x...dalam mimpi ak 2 ada sesorg yg always buat ak happy...sedih...and marah...x tau la sape 2...bunyi like menipu...but only i feel like that...ssh la nk explain...but something yg give me spirit to life...lately korg fhm2 je la kan....macam2 plak....but i hope that i can meet with that person in my dream 2....insyaAllah....amin....hehehehe

No comments:

Post a Comment