Tuesday, April 19, 2011

happy news for me....

alhamdulillah....jumpe lg dalam dunia alam maya nie....ok nie nk update sket pasal news yg baru je sy dengar dari salah seorang sahabat baik saya...news yg masih hangat membara....nk tau pe news nyer 2.....????mybe bg anda2 sume x da la gempak sangat...but for me...its very...very happy news that i have heard from my besties....really my besties nk bertunang......mmg x percaya...sgt2 excited k dengar...opppssss bkn dengar tp baca dr text massage dye for me....sgt2 teruja yer kwn2...sampai after dengar news nie i feel like hati i nie plak yg berbunga2 k....walaupun esok da presentation programming yg masih dalam prosess....tp oleh sebab da dpt news yg best dan teruja nie...i still cool siapkan slide 4 tomorrow....hahahah...but pape pn i still happy bout this news....npe i feel teruja sgt nie???urm...x tau la kan....heheheh....

2 comments: