Monday, November 22, 2010

semakin dilupakan.....


semakin hari betul ke kita nie semakin dilupakan....
ye la...terutama sekali kawan2....
betul ke kawan2 saya yang dulu jnji susah senang sama2.....
kini banyak yang telah melupakan kenangan bersama2 dulu....
tidak dinafikan masing2 sibuk dengan urusan masing2....
antaranya dengan kerja....dengan study...
tp x da masa dh ke untuk kwn yang pernah sma2 dlu?????
pelik la....mungkinkah saya ini semakin dilupakan???
sedihnyer klu sume 2 jd....
saya rase dyeorg sume dh jumpe kwn2 yang lebih memahami dyeorg kot...
2 la semakin melupakan saya...
atau saya nie bukan kawan yang baik.......
urm....redha je la syakira....
mungkin hidup kamu ini mmg dh ditakdirkan korng....
no more friend...no more love....and no more everything....
only left....my family.....
so now i only left my family......

No comments:

Post a Comment